Гарантія та повернення товару


Обмін або повернення товару протягом 14 днів
Офіційна гарантія від виробника

На всі товари, представлені в нашому магазині, надається гарантія від 14 днів до 12 місяців, залежно від типу товару та сервісних зобов'язань виробника.

Перевірка комплектації та відсутність дефектів у товарі проводиться перед відправкою товару покупцю. Комплектація товару визначається описом товару або посібником з його експлуатації.

Обмін та повернення товару протягом 14 днів після покупки.

Повернення товару чи обмін здійснюється відповідно до чинного законодавства України – «Закон захисту прав споживачів. Стаття 8», протягом 14 календарних днів з моменту покупки, повернення проводиться при виявленні виробничого браку за відсутності слідів використання виробу, або за додатковою згодою обох сторін

Натільна білизна (боді, чоловічки), одяг і товари для новонароджених, рушники, пледи, пелюшки, панчішно-шкарпеткові вироби та інше, обміну/поверненню не підлягають (постанова КМУ №172 від 19.03.94).

Обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який не був у вживанні і немає слідів використання. Також мають бути збережені ярлики, пломби, цілісність упаковки.

При бракованому товарі або товарі з дефектами обмін або повернення товару здійснюється за рахунок інтернет-магазину.

Для харків'ян повернення товару можливе в точці самовивезення (попередньо погодивши час і дату з менеджером магазину).

Для регіонів України повернення здійснюється транспортними компаніями: «Нова Пошта», «Делівері», за рахунок покупця.

Повернення грошей здійснюється в день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів.

Гарантійне обслуговування надають авторизовані сервісні центри. Якщо сервісні центри окремих виробників недоступні в Україні, то з усіх питань, пов'язаних з гарантією та післягарантійним обслуговуванням, звертайтесь до нас.

Повернення товару належної якості та умови повернення:

Повернення товару чи обмін здійснюється відповідно до чинного законодавства України – «Закон захисту прав споживачів. Стаття 8», протягом 14 календарних днів з моменту покупки.

Обміну чи поверненню підлягає лише новий товар, який не був у вживанні і немає слідів використання. Також мають бути збережені ярлики, пломби, цілісність упаковки. У цьому разі товар повертається за рахунок покупця.

Повернення товару неналежної якості та умови повернення:

При бракованому товарі або товарі з дефектами, обмін або повернення товару здійснюється за рахунок інтернет-магазину.