Повернення непродовольчих товарів належної якості

1. Покупець має право на повернення Продавцеві непродовольчого товару належної якості, якщо товар не задовольнив його за якістю, формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

2. Покупець має право на повернення товару належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня купівлі. Повернення товару належної якості проводиться, якщо він не був у використанні і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, упаковка, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцю за оплату Товару. Перелік товарів, що не підлягають поверненню на підставах, передбачених у цьому пункті, затверджується Кабінетом Міністрів України

Непродовольчі товари:

  • корсетні товари
  • парфумерно-косметичні вироби
  • пір’яно-пухові вироби
  • дитячі іграшки м’які
  • дитячі іграшки гумові надувні
  • зубні щітки
  • розчіски, гребінці та щітки масажні
  • рукавички
  • тканини
  • білизна натільна
  • білизна постільна
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • товари в аерозольній упаковці
  • друковані видання
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

3. Повернення Покупцеві вартості товару належної якості здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання такого Товару Продавцем за умови дотримання вимог, передбачених в п. 1, чинним законодавством України.

4. Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця.

5. Повернення Товару належної якості відбувається за адресою Продавця та здійснюється за рахунок Покупця та Продавцем Покупцеві не відшкодовується. Адреси наших магазинів: м.Харків, вул. Героїв Праці 24 а ( Нескорених) з 9.00-17.00 та вул.Героїв Харкова 257 б , з 9.30-17.30 щодня.

6. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків у Товарі, Покупець особисто, в порядку та у строки, що встановлені законодавством України, має право пред'явити Продавцеві вимоги, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів». При пред’явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, строк на їх усунення відраховується з дати отримання Товару Продавцем в своє розпорядження та фізичного доступу до такого Товару.

7. Розгляд вимог, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», проводиться Продавцем за умови надання Покупцем документів, передбачених чинним законодавством України. Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування, експлуатаціі або недотримання умов зберігання Товару.

8. Покупець не має права відмовитися від товару належної якості, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар може бути використаний виключно Покупцем, який його придбав, (в т.ч. за за бажанням Покупця нестандартні розміри, характеристики, зовнішній вигляд, комплектація та інше). Підтвердженням того, що товар має індивідуально-визначені властивості, є відмінність розмірів товару та інших характеристик, що вказані в інтернет-магазині.

9. Повернення товару, у випадках, передбачених законом та цим Договором, здійснюється за адресою, вказаною на сайті в розділі «Контактна інформація».

Повернення товару неналежної якості

Покупець має право на повернення Продавцеві непродовольчого товару неналежної якості, якщо Покупець має документ, який підтверджує факт купівлі, оплати товару (товарний, касовий чек, видаткова накладна тощо);

Поверненню підлежать товари з прострочений терміном, але при цьому не використовувалися, зберіг свій товарний вигляд та цілісність оригінального пакування;

Також, якщо товар має виробничий брак або дефекти або ж якщо вони з’явилися до моменту передачі товару покупцеві;

Якщо проблеми з експлуатацією виникли протягом встановленого гарантійного терміну, при цьому кваліфікованим працівником відповідного сервісного центру встановлено, що дефект є істотним і не виник з вини покупця (від неправильної експлуатації, незадовільних умов зберігання тощо).

Наш інтернет-магазин залишає за собою право на проведення додаткових експертиз для підтвердження браку чи дефекту, який виник з вини виробника чи продавця.

Якщо ж буде доведено факт виникнення такого пошкодження з вини покупця – він має відшкодувати вартість даної експертизи. Також ми можемо безкоштовно усунути недоліки товару в розумний строк або відшкодувати витрати на усунення недоліків, попередньо узгодивши всі нюанси.

У випадку неможливості це зробити ми завжди готові повернути гроші або замінити товар на аналогічний.

Повернення Товару неналежної якості відбувається за адресою Продавця та здійснюється за рахунок Продавця. Адреси наших магазинів: м.Харків, вул. Героїв Праці 24 а (Нескорених) з 9.00-17.00 та вул.Героїв Харкова 257 б , з 9.30-17.30 щодня.

Повернення Покупцеві вартості товару неналежної якості здійснюється протягом 1-3 календарних днів з моменту отримання такого Товару Продавцем 

Вартість товару підлягає поверненню шляхом банківського переказу на рахунок Покупця.

Гарантійне обслуговування надають авторизовані сервісні центри, вказані виробниками або офіційними представниками. Якщо сервісні центри окремих виробників недоступні в Україні, то з усіх питань, пов'язаних з гарантією та післягарантійним обслуговуванням, звертайтесь до нас.